Informační memorandum
Ochrana osobních údajů je pro nás prioritou, a proto jsme v našem zařízení zavedli řadu opatření, která mají zabránit neoprávněnému přístupu či případnému zneužití osobních údajů. V níže uvedeném textu je uveden způsob shromažďování, použití a zpracování osobních údajů fyzických osob v zařízení Vyšší Hrádek, poskytovatel sociálních služeb.
O zájemcích o službu, klientech, opatrovnících popř. rodinných příslušnících shromažďujeme např. tyto informace: jméno a příjmení, věk, kontaktní údaje, údaje o vzdělání a praxi, informace finanční povahy např: výše invalidních důchodů, PnP, PnD, depozitní účty. Shromažďujeme dokumenty zdravotní, v rámci poskytované služby. Osobní údaje o opatrovnících a rodinných příslušnících shromažďujeme pouze v rozsahu potřebném pro vzájemný kontakt. Tyto osobní údaje shromažďujeme za účelem poskytnutí služby co nejvhodnější pro vás.
Shromažďujeme tyto osobní údaje:
-
jméno, příjmení, titul
-
věk/datum narození
-
pohlaví
-
rodné číslo
-
číslo OP
-
evropský průkaz zdravotního pojištění
-
průkaz TP,ZTP, ZTP/P
-
parkovací průkaz označující vozidlo přepravující osobu těžce zdravotně pojištěnou
-
druh a výši důchodu
-
výši příjmů
-
rodinný stav
-
kontaktní údaje
-
vzdělání
-
dosavadní praxe
-
národnost / státní příslušnost / místo narození
-
informace o vašich zájmech a potřebách
-
doplňující informace, které nám sdělíte
-
doplňující informace, které nám o vás sdělí naši klienti nebo které získáme od třetích stran
O klientech a zájemcích o službu, opatrovnících popř. rodinných příslušnících, shromažďujeme informace nutné pro poskytování služeb. Patří mezi ně kontaktní údaje na osoby, se kterými zařízení komunikuje, a případně bankovní spojení za účelem plateb úhrad.
Práva na ochranu osobních údajů
Veškeré žádosti, které byste chtěli uplatnit ve vztahu k vašim právům na ochranu osobních
údajů, vyřizujeme vždy v souladu s platnou legislativou.
Komunikaci s vámi v této záležitosti zaznamenáváme za účelem řešení vašich požadavků:
- Právo na vznášení námitek
- Právo na odvolání souhlasu s použitím osobních údajů
- Právo na přístup k osobním údajům
- Právo na výmaz
- Právo na přenositelnost údajů
- Právo podat stížnost k dozorovému úřadu
V případě, že chcete uplatnit jakékoliv z těchto práv, kontaktujte odpovědnou osobu: Ing. Ivetu Blažkovou, pověřenou řízením VH, p.s.s.
Používání cookies
Soubory cookies jsou malé soubory uložené na pevném disku vašeho počítač používané prakticky všemi webovými stránkami. Cookies slouží k zajištění vyššího komfortu užívání webových stránek.
V rámci webových stránek nesbíráme ani nezpracováváme žádná výše uvedená data.
Pokud si chcete zkontrolovat nebo upravit typy souborů cookies, s jejichž použitím souhlasíte, případně je zakázat, provedete to v nastaveních svého prohlížeče.
Shromažďování a používání osobních údajů
Osobní údaje získáváme na základě Vašeho osobního sdělení (např. vyplněný a zaslaný formulář žádosti nebo vyjádření lékaře z webových stránek poskytovatele). Informace nám můžete poskytnout nejen osobně, ale i např. e-mailem v rámci domény. Tyto údaje využíváme, pokud jsme kontakt obdrželi za účelem podání žádosti o využívání sociální služby. Máte právo toto potvrzení souhlasu kdykoliv odvolat.
Vaše údaje chráníme pomocí řady opatření před ztrátou, zneužitím nebo proti neoprávněnému přístupu.