Jakoukoli stížnost či podnět lze vždy podat i anonymně. Pokud není stížnost (podnět) podána anonymně, doporučujeme uvést Vaše telefonní číslo či e-mailovou adresu. Zrychlí se tak informování o vyřízení Vaší stížnosti (podnětu). Je-li stížnost podána anonymně, s výsledkem řešení této stížnosti jsou prokazatelně seznámeni pracovníci managementu organizace a/nebo konkrétní služby, případně uživatelé konkrétní služby.
Stížnosti (připomínky, návrhy a podněty) lze podávat:
Co by měla stížnost (podnět) obsahovat:
Pokud není stížnost/podnět anonymní, uveďte jméno, příjmení, telefon; u právnické osoby název, sídlo a osobu oprávněnou jejím jménem jednat a všechny podstatné informace k danému problému.
Délka šetření a vyřízení stížnosti (podnětu):
- vždy záleží na okolnostech a složitosti případu,
- nejpozději do 30ti kalendářních dnů bude stížnost vyřízena nebo budete informováni o postupu jejího řešení.
Odvolací orgány
Stížnost na poskytované sociální služby lze podat také na:
- Vyšší Hrádek, p.s.s., V Bažantnici 2440, 250 01 Brandýs nad Labem-Stará Boleslav, Ing. Iveta Blažková, pověřená řízením organizace; email: info@vyssihradek.cz, tel.: 326 902 287
- Krajský úřad Středočeského kraje – odbor sociálních věcí, Zborovská 10, 155 00 Praha,
e-mail: fryc@kr-stredocesky.cz, tel. 257 280 545 - MDAC – Liga lidských práv, Bratislavská 31, 602 00 Brno, www.llp.cz, brno@llp.cz, tel. 545 542 888
- Veřejný ochránce práv (ombudsman) – Údolní 39, 602 00 Brno, www.ochrance.cz, podatelna@ochrance.cz, tel. 542 542 888
- Evropský soud pro lidská práva – 67075, Strasbourg-Cedex, France, www.echr.coe.int
- Výbor pro lidská práva OSN – 1211 Geneva 10, Switzerland, www2.ohchr.org